the rage and love story of my life

jag visste att det skulle bli så här. från första dagen jag fick reda på att ni pratade. att ni skulle finna varandra, för ni är så lika på så många olika sätt. att ni skulle hitta varandra och sen skulle ni glömma mig. ni kommer snart inte ens höra av er. just nu känns det som att jag är den enda som hör av mig. till er båda. men jag vet inte hur ni två tycker och kommer troligen aldrig få veta. det värsta är nog att jag inte kan göra något åt det.


aja. bort med all depp. jag har köpt två par nya jeans. jag som annars hatar jeans och hellre använder leggins, lyckades. dom är skit snygga (enligt mig) och sköna som attans. köpte så att båda klämde lite. eftersom dom oftast blir större med tiden. sen köpte jag en tröja, tjockis tröja. och face mask. en julklapp. och lite godis, naturgodis (lite bättre.) som jag ska äta ikväll. sen ska jag verkligen försöka sluta.

så nu sitter jag och töjjer ut ett par av mina jeans HAH! för att jag ska kunna ha dom i morgon utan att ha ont i magen. och jag kollar även på bigest loser och lyssnar på Green day live låtar. som jag gjort de senaste dagarna. helt underbart. Billie Joe Armstrong är så jäkla underbar. sån jävla bra röst!

förövrigt har jag nu ig varning i Engelska och Religion. bra har surtantIngrid som lärare. blir jag förvånad eller? aja, i morgon har jag sovmorgon och slutar tidigt, wonderful! börjar 10 och slutar 13.40. mormor kommer i morgon, ända ner ifrån skåne. underbart, har saknat henne sjukt mycket. hon skämmer alltid bort mig. så najs! och då hämtar hon mig alltså i stan när hon ändå åker igenom liksom. så hon skulle försöka komma runt den tiden!

Kommentarer
Postat av: Jullebulleeee :'D

Sv, MOHAHAH men precis! X'D<3



Baby vad äre, prata med mig <3

2010-10-28 @ 19:33:06
URL: http://totallyjullebulle.blogg.se/
Postat av: Myyyyyyy

Nilla... Är det mig och Ida du pratar om?

Isåfall, så kan jag säga att vi har inte alls glömt dig. Jag kommer aldrig glömma bort dig, och jag kan lova dig att Ida inte kommer det heller. Förstår du inte det? Klart att vi kommer bra överens, när vi har så mycket gemensam: humor, Tokio Hotel, skrivandet osv. Men det betyder inte att vi glömmer bort dig! Om du känner så, så säger jag bara förlåt. Jag kan inte säga något annat. Om du vill att jag ska säga att jag ska sluta prata med Ida, så är jag inget annat än ledsen, för det kommer jag inte. Hon har en stor plats hos mig - PRECIS SOM DU. Fan, Nilla. Jag önskar att jag kunde krama dig, kunde visa att jag inte glömmer dig. Det kommer jag aldrig, jag älskar dig ditt nöt. Det kommer jag alltid att göra. Puss <3

2010-10-29 @ 08:20:11
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0