juliaanderssonminallrabästastebästavän, tackförattdufinns

just nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik, vi har musikproduktion eller något. så ja haha! vi ska spela in radio på 20 min, och just nu sitter några och spelar gitarr och instrument och några sitter vid datorn, och resten sitter och snackar. HAHAH bästa lektionen alltså.

vet inte riktigt vad jag ska blogga om, några förslag?

just nu spelas ''wake me up when september end - Green day live'' i min hörlurar. (som jag för övrigt vill ha nya.) snart kommer julia och hämtar mig. hoppas på att vi ska äta först. för jag är super duper hungrig. och nej jag slutar inte snart. men mår inte så bra, så ska till NUM och snacka med dom där. men jag tycker faktiskt jag skött skolan bra det senaste. utom att jag har varit sjuk så klart.

i morgon är en slapp dag, bara mum (multimeda) så ja! höhö slappigt! (ser nästan ut som slampigt) nu lyssnar jag på ''Minority - Green day (live)'' sjukt bra. och jag är bäst.

Kommentarer
Postat av: Merima

fin blogg ^^

2010-10-28 @ 15:28:04
URL: http://gunbitch.blogg.se/
Postat av: Jullebulleeee :'D

Jag älskar dig bby, <3

LYCKA TE IMORN :'D!<3

2010-10-28 @ 18:28:04
URL: http://totallyjullebulle.blogg.se/
Postat av: Jullebulleeee :'D

Sv; med din as över slappa dag (A), Och hur gick det med bakningen?! :'D!<3

2010-10-28 @ 19:09:59
URL: http://totallyjullebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0