I went to a whore

sådär nu sitter jag här påklädd med halvtorkat hår och ska snart plocka ner det sista i väskan och sedan sminka mig. föna håret också kanske haha. det ser förjävligt ut när det självtorkar. måste hjälpa till liiiite på traven.
ja det löste sig som tur va igår. underbart. vet inte vad jag hade gjort om det inte hade fixat sig. troligen suttit och dränkt mig i tårar. men nu slipper jag det!
+ att lilla müsan kanske kommer i januari. hoppas på det! och ska även fråga om ida kan komma på nyår, tänkte att båda två sötnosarna kunde kommit då. men my kunde inte, och jag glömde fråga ida igår :$ höhö!
men jag får hoppas på det. ska ju fira jul hos pappa.. och hem till nyår.
men nu ska jag fixa lite här och lyssna på musik innan jag åker, höhö!

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Tack ^^

2010-10-30 @ 14:16:42
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0