händer inte så mycke just nu..

eller jo de gör det la, men jag orkar bara inte skriva om det, har slut på engagemang. (HAHA stavas det ens så?)
aja, jag har börjat lyssna på tokio hotel igen? typ kolla en massa på sidor och varit engagerad av det. sjukt ju!
trodde jag aldrig, endel är glada och endel kommer typ lämna mig. men mitt liv(y)
jag behöver klippa mig. det är tyå långt nu. bara jobbigt. men vill dock ha långt hår. men de är bara segt och fult och slitet och äckligt. men ändå älskar jag det.
jag ska även färga håret i helgen, så jag slipper ha vääärldens utväxt på skolfotot på måndag.
villintevillintevillinte.
får se om jag slipper. fine jag kan vara med på helklassfotot. men inte själv. hatar't.
ska prata med mamma om det. är jag sjuk kommer dom ändå tvinga mig gå dit för att ta fotot och sen åka hem. men FANFANFAN! ångest...
något jag alltid känt och alltid kommer känna...
just nu sitter jag och lyssnar på schrei acoustic version riktigt gulligt, han var liten och söt. saknar hans gamla utseende måste jag säga. hans långa svarta hår med blond/vita slingor. han var alltid glad. log på varenda kort man såg. nu är de mer allvarliga. + att han har blivit så sjukt smal. jag är rädd för att det ska gå för långt. då kommer jag seriöst inte kunna låta bli att skada mig själv igen. för jag har ändå alltid älskat dom. kommer alltid göra. så är det bara. ingen kan ta det ifrån mig.
snart har vi lunch. pannkaka. som varje torsdag. jag börjar tröttna lite faktist. men jag skulle sakna det om dom tog bort det. faktist. haha!
men nu har jag knappt något batteri på datorn. så kan inte skriva mer.
kommer även lägga ut min novell här för de som vill läsa. kanske gör en ny kategori för noveller/fics. får se!


sköt om er och lyssna på en massa bra musik. må bra och ja allt de där.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh du gillar dem?:D Vad kuuuul!



Ja, visst märks det att de blivit äldre, på många olika sätt. Vet inte vad jag tycker om det riktigt.



Puss på dig!

2010-10-21 @ 12:20:02
Postat av: IDA

ehe, vet inte om det kom med att det var jag som kommenterade nyss, skicka lite förberett :P <3

2010-10-21 @ 12:20:51
Postat av: Girly

Får hoppas du hinner få håret fint då, vill man ju om man ska fotas..

Nu har jag en frågestund om sex & samlevnad.

Släng gärna i en fråga

Pöss Girly

2010-10-21 @ 19:22:49
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0