carry on

som jag sa igår, har inte hänt mycket på bloggen. men jag är sjuk. fast idag mår jag bättre. i morgon ska jag in till stan. hoppas jag haha! ska shoppa lite stuff, om jag hinner/orkar. jag hatar att gå på stan och testa och sånt själv. blir så osäker. vill liksom att någon annan ska säga att de ser bra ut. HAHAHAH! nejmen allså ja. inte för att jag tigger komplimanger. men jag vill veta från någon annan. julia kan inte så ja haha! får hitta ett annat offer (a)
pratade nyss med my i telefon, höhö. saknar den sötefan sjukt mycke. tycker hon kan komma hiiiiit! helt seriöst alltså.
jag ska till pappa nästa vecka också på lovet alltså. vill ha lov nu D:
lovet kommer ju gå super snabbt! kommer vara över så här snabbt *knäpper med fingrarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0