An Deiner Seite

sitter i skolan just nu. höhö. gillas inte. men ändå gör det det. börjar 10.00 och slutar 13.40 UNDERBART!
blir hämtad sen också, eller ja jag ska med och handla så jag får min hårfärg. hoppas sen på att mamma kan hjälpa mig. annars gör jag det själv. tänker inte, VÄGRAR att dom fotar mig så här. fan heller!
haha de har snöat också. men fan jag glömde kameran hemma (tog lite kort innan jag drog till bussen) så ni får dom på måndag. (har inget internet hemma f*tta fast så säger man ju inte...) får hoppas det fixas i helgen. har de dära bredbandsbolaget grejjsmokajonken, de vi känner har samma problem, så vi kan inte fixa det själva. sur't. men jag klara mig utan igår. klart jag ska klara mig i helgen! (eller...) jag får la kolla idol ikväll ist annars och fota en massa och ja baka, städa... finns en hel lång lista på vad som kan tänkas göra ist! men, viljan tycker ju datorn.
men ja nu ska jag typ hitta på något annat. höhö, typ hämta mitt ljudkort i skåpet låter bra... (y) men nu kom hela jävla mediaklassen och skulle till skåpen så väntar en liiiiten stund! hihi!

kanske skriver i eftermidda, eller när jag får tråkigt. haido

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet att TH är på MTV idag 20.50? Bara tänkte iochmed dina återkommande åsikter om dem (a) visserligen är det inte bara gamla låtar men ändå, Tom är med :D :D :D Bill har sjukt snygga kläder också! Hojeda mig!!

2010-10-22 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0