utan dina andetag

oj, har inte skrivit på någon/några dagar. men jag har seriöst inte orkar sitta vid datorn? haha de låter inte som jag men ja. dator är tråkigt.
lite av veckan då.

i onsdags: var jag på halloweenfest (lite sent, i know) i skolan. sjukt trevligt. synd att jag bara kunde stanna till 20.00 eftersom bussarna inte går som jag vill.
torsdags: fick vi sovmorgon på grund av den dära festen då. syn att inte alla kom bara. men i alla fall torsdagen börja vi 10.00 och sluta 15.10 lite små skönt så där.
fredagen: ledig!!! för våran lärare skulle bort eller orka inte med oss eller något. (moget va?) han orkar typ aldrig med oss, ehe. sen åkte jag till Linköping för att sen åka bil ner till lilla Ulricehamn och pappa.
lördagen: övningskörde en massa, kolla på bilen jag eventuellt ska köpa. eller, ehehehe pappa. HAHA på kvällen så satt vi och hade ätit. pappa tog fram godis och cola (som jag alltid äter/dricker när de finns liksom) och då fick jag för mig att jag inte ville ha. pappa tänkte åka in till akuten. fiiint!
söndagen: åkte hem, typ sov? mådde sjuuuukt dåligt. men i alla fall.
idag: skola, halva dagen gick hem efter halva andra lektionen. mådde inte bra idag heller. haha somna nästan på första lektionen. kände att hade inte Ingrid pratat med sin jobbiga röst. (ja den är jobbig. pain in the ass jobbig) så hade jag defenitivt somnat. men ja jag gick hem och sov i ca 3 timmar sen ringde stefan och väckte mig. undra om jag kunde vara barnvakt. jag är för snäll. för hon lyssnar ju ändå inte på mig. men ja jag gjorde det ändå.

och nu sitter jag och klagar på min finne i pannan. och hon bara skrattar. haha men jag får inte större. höhö.
lite random inlägg här nu då bara för att jag inte skrivit på låt se, 4 dagar. ojojoj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0