ny diet, någon som stöttar mig?

jag klippte till håret lite nyss, luggen och lite på ena sidan, lite mer uppklippt nu, så de är lättare att fluffa :) ganska nöjd faktist, eller ja de vet jag i morgon när håret börjar bli flottigt, se om luggen delar sig så där fult så de blir ett hål, de är de jag försökt klippa bort!
sitter i sängen i underkläder, haha. intressant vaaa?
jag är sjukt sugen på juice.
förövrigt så har jag börjat med lite ny diet(börja idag), haha inget godis(popcorn okej, på helger. men gillar inte det så mycket, men ändå haha!) för mig! (glad att colan är kvar, på helger) jag får äta godis på fester typ (som händer typ 2 gånger om året, julafton, nyår, och min födelsedag.) bra va? :D och choklad, om jag verkligen måste när jag har pms. för det är något jag kommer ha sjukt svårt för att sluta med. ja de är så klart ingen som tror att jag kommer klara det, som inte klarar en dag utan godis. men jag ska verkligen pusha mig själv. jag ska äta grönsaker och dipp som godis i stället. de är jäkligt gott faktist!! sen ska jag ju så klart försöka få bort colan, det är ju inte bra det heller, men jag börjar med att inte äta godis. så kommer det säkert sen. för jag vet att jag klarar det om jag verkligen vill. andra kan, så varför inte jag?
jag hoppas någon stöttar mig i alla fall

Kommentarer
Postat av: IDAA

Behöver du stöd, har du mig :D



Okej, det där lät nästan som TVreklam, hehe :D

2010-11-14 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0