köttbit med ströbröd på!

haha nu är det bestämmt, jag och sanna ska börja träna nästa vecka, vi börjar med 3 gånger i veckan från början, annars händer ju inget, right? haha! jag behöver det verkligen. nu när jag äntligen slutat röka helt också! och mitt knä kommer må bra efter det också, haha tillslut ialla fall! det kommer ju svullna direkt när jag ställt mig på ett sånt där band, men man gör vad man måste. behöver min kondition, kanske till och med kan vara med på idrotten sen, vem vet! skulle vara bra med ett VG där. (haha jag får G av att bara visa mig där!) jag är haha:ig idag ;o.
och jag har ont i magen. men ändå! så ge mig ett lycka till! haha! jag kommer troligen mobilblogga när jag tränar, så ni lär ju veta hur död jag är! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0